donderdag 26 juni 2014

Diary ~ HELL YEAH

Wiskunde, bijna jarig, bijna vakantie, Chocolade en Awkward. Explanation:
Wiskunde is zooow goed gegaan. YAY! I´m soooo happy :). Hoe gingen jullie toetsen, als jullie ook in de toetsweek zitten? IK BEN ZOOO BLIJJ!

Ik ben bijna jarigg en ik geef al bijna mijn slaapfeestje. OMG, ik heb er zo´n zin in. Mam en ik gaan samen de Mississipi Mud Pie bakken voor mijn slaapfeest en familiefeest. Nog meer chocoladetaart :).

Bijna vakantie, ik ga op vakantie naar Frankrijk in de laatste drie weken. Zoooww zin in :). En in de vakantie heb ik ook lekker veel tijd om te schrijven. En snoep te eten, Awkward te kijken, te zwemmen, etc.

CHOCOLATTEEE OMG. Net Tony´s Chocolonely reep op :) I LUF IT. Ik ben een beetje hyperr i think :P

AWKWARDLICIOUS. I love Awkward. Het is zo´n coole serie :) Jillian Rose Reed is nu echt mijn favo actrice geworden. En ik houd van haar rode haar <3. Als ik mijn haar helemaal zou MOETEN verven, zou het rood zijn. Net zoals Ariana Grande. Over Celebs gesproken, ik heb een nieuwe Katy Perry poster :)

Okeejj, nu heb ik de vijf woorden wel uitgelegd :P

Omdat Nori de eerste was die gisteren reageerde, zal ik maar even reclame maken voor haar nieuwe Youtube kanaal. Allemaal subscriben, abboneren en groene duimpjes omhoog :). Klik hier voor de link.

List about nieuwe onderwerp voor haar clipjes
1 Q&A
2 Iets vaags met een trampoline
3 Hoe ziet haar kledingkast er van binnen uit?
4 Drink iets vaags of goors
5 Draw my life

Hopelijk heb je hier iets aan, Nori.
Mensen die dit lezen, laat ook wat onderwerpen voor haar achter ajb.

Ik weet nog wel dat ik een tijd heb gehad dat ik ook wilde gaan vloggen. Ik had dat al opgegeven, want ik heb er gewoonweg geen tijd voor, maar nu vind ik het al helemaal geen goed idee, want veel mensen vinden al dat ik Nori na-aap ( DAT DOE IK NIET ), en als ik dat ook ga doen... Tjaa, laat ik simpelweg zeggen dat dat gewoon niet zo´n heel goed idee is :)

Ik ga kappeenn :) En meer chocolade eten.
Succes met leren en chocolade eten iedereen!

xx 
Isa

1 opmerking: