woensdag 25 juni 2014

Diary ~ Leren, leren en nog eens leren

My super awesome and fab day - NOT DUS

Puff... Ik zit al de hele tijd Spaans te leren en Wiskunde te oefenen. Man, dat is saaii. Ik heb er wel vertrouwen op dat het goed gaat morgen. Bio en Engels gingen vandaag supergoed, bij Engels wist ik alles en bij Bio wist ik bijna alles.

Ik realiseer me dat het begrip 'What doesn't kill you, make's you stronger.' heel wat toepasselijker is dan je denkt. Tenzij je valt tijdens het klifduiken en verkeert terechtkomt maar je het overleeft, dat gaat je denk ik fysiek niet sterker maken.

Ik zal maar weer een list maken, misschien maakt dat dit dagje interessanter:
Favoriete kleuren
1. Hemelsblauw
2. Felgroen
3. Felroze
4. De kleur van die twee koekjes die met dat witte spul ertussen samen een Oreo vormen!
OREOOOOOO'S!!! YUMMM :)
5. Lila

Nu jullie dit toch lezen, zal ik een beetje reclame maken voor het boek van een vriendin van me.
Check deze tweet van mij, die verwoord precies wat ik wil zeggen, owjaah, volg me dan gelijk op Twitter Xd.

Owjaah, en spam een beetje rond dat ik weer ben begonnen met bloggen :) Mijn leven is ook zo interessant, dat hoort gewoon thuis op het internet, waar ie-der-een het kan zien!

Favoriete dieren
1. Panter
2. Ringstaartmaki
3. Paard

EN HET SPECIALE MYTHISCHE DIER:

Eenhoorn!
UNICORNSSS OMFG LOVE THEM!

En, hoe was jullie dag verder ;)

xxx Isaa

1 opmerking:

  1. Leuk! Deze lay-out is zo mooi *.*
    enne... hehe, als je niet weet waar je over moet schrijven weet ik wel iemand waar over je reclame kan maken ;) *hint*

    BeantwoordenVerwijderen