zondag 13 juli 2014

Diary ~ Super Volwassen Verjaardagsfeest

Leuk feest gehad, tussen al die volwassenen



Ik houd van feestjes, maar ik vind het altijd zo ongemakkelijk om tussen al die volwassenen te zitten. Ook al is het dan familie. Whateverr... We hadden weer een Mississippi Mud Pie gebakken (NOGMAALS DANKJE VOOR DE TAART IN DE KLAS, MEVROUW VAN DE WOUDE, ANDERS HAD IK DEZE HEMELSE TAART DUS NOOIT ONTDEKT. Wow, nog iets anders positiefs aan school, behalve dan dat je er iets van hoort te leren) en een aardbeien kwarktaart met stukjes aardbei erdoorheen verwerkt. Droomtaarten. Esmee had ook nog mini cakejes gebakken. Zo hadden we een lekkere zelfgebakken taartentafel op mijn verjaardag. Oke, het zijn maar 2 taarten, maar nog. Het was toch best gezellig. Veel mensen waren ook op komen dagen ;) De helft stipt op tijd. Mijn oom kwam ook heel sportief op de fiets.

Hele lieve bijdrages voor mijn laptop gekregen, en hele leuke en lieve kaarten.

DANK JULLIE WEL VOOR JULLIE KOMST LIEVE FAMILIE! :P

Het was heel gezellig.

Kom op, jongens, probeer nog één klein like-je verzamelen voor jullie allerliefste blogster. Maar één like-je, en dan ga ik heel veel tijd voor jullie maken, om de perfecte blogpost te schrijven.
DUS SPAM AL JE VRIENDINNEN EN GA ER LEKKER VOOR!

xx Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten