vrijdag 11 juli 2014

Diary ~ Weer een lange pauze...

Sorry meiden!
Ik had alweer een kleine periode rust nodig.



Maar jullie hebben geluk, want ik heb dus wel lekker veel nieuws

  • Over naar 2 gymnasium YAY, volgend jaar zit ik in 2 gymnasium. En nu is het dus vakantie. Ik ben zooo blij! En ik kom dus volgend jaar in de klas bij Fleur. Fleur is zow aardig, ik kom trouwens ook bij Maud, en Annemijn en Tessa gaan ook naar het gymnasium. Volgend jaar word een topjaar.

  • Mooi rapport Ik zal mijn cijfers even opnoemen, mijn gemiddeldes dan, anders word het een heel verhaal. Al mijn gemiddeldes zijn zessen, zevens of achten. Zes: Aardrijkskunde en Kunst Beeldend. Zeven: Engels, Geschiedenis, Wiskunde, Biologie en Techniek. Acht: Frans, Nederlands, Spaans, Kunst Muziek, Lichamelijke Opvoeding en Levensbeschouwing.

  • Binnennicken op school We hadden gisteren, tijdens de rapportuitreiking, gebinnennickt op school. We hadden dus gewoon gepicknickt, maar dan in de klas. Het was heel gezellig. Het enige was: mijn moeder had een fruitsalade gemaakt. Ik was alleen zo laf dat ik het niet op tafel durfde te zetten omdat niemand anders fruit bij had. Maar het was wel heel gezellig.

  • Nog maar één like tot een super lang stuk Het word awesome, dat stuk. Dus verleid één persoon nog dit te liken, en dan schrijf ik een heel leuk lang stuk, speciaal voor mijn lieve lezertjes. Laat een onderwerp achter op Facebook of in de reacties.

  • Nieuwe laptop Ik heb een nieuwe laptop gekocht. Een mooie Asus. Daar schrijf ik nu dit artikel op. Dit laptopje gaat heel snel.
En, jullie nog nieuws, lieve lezertjes!
x Isa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten