zaterdag 27 september 2014

Diary & Tag ~ Create it your way & MATH :(

Lieve bloglezers,
Sorry dat er wat minder -superleuke- blogpostjes komen de laatste tijd.
Ik heb namelijk superveel toetsen komende weken en ben al vroeg begonnen met leren. Ik wil echt dat het goed komt dit jaar. Wiskunde is dan wel een rotvak, maar ik heb al mijn vrije tijd over voor het gymnasium. Serieus, ik lever erg veel tijd in, maar bovenal hoop ik dat het het allemaal waard is. Nerdy hè. Zouden jullie alsjeblieft wat meer lezers kunnen regelen? Het is fijn als mensen je blog lezen, zodat je een doel hebt om verder te bloggen, snap je? Vandaag ga ik een diary schrijven én een tag doen. Hope ya like it!

















Diary
Thursday
Poeh, morgen wiskunde. Wiskunde is zo veel werk! Urgh! Ik ben echt bang dat ik ga falen voor so. Verder zijn mijn cijfers nice :) Dus op school gaat het goed

De laatste tijd doen wel een heel aantal problemen zich voor. Te weinig tijd voor huiswerk, stress, maandelijks vrouwending in ergere vorm dan voorheen, hoofpijn, chaos en boyfriends van vriendinnen, etc. Ik zal hier niet te diep op ingaan, want dat zet ik allemaal liever niet op internet, waar iedereen het kan lezen!

Verder wil ik nog melden: Kennen jullie Chandelier van Sia? Ik vind het nummer echt waardeloos! Maar het meisje dat in het clipje danst, Maddie Ziegler, kan zo ontzettend goed dansen.

Verder luister ik nu ook naar All About That Bass van Meghan Trainor, en niet omdat ik het een toplied vind, maar omdat het een best mooie betekenis heeft, zonder al dat booty-gedoe dan!

"I'm bringing booty back
Go ahead and tell them skinny bitches Hey
No, I'm just playing 

I know you think you're fat,
But I'm here to tell you that,
Every inch of you is perfect from the bottom to the top"


Wel mooi dus.

Friday
Aarghh, wiskunde ging zo slecht :( Ik ben zo blij als ik een voldoende haal.

Ik ben TVOH aan het kijken. Waarom kunnen mensen goed zingen. Je wil mij niet horen zingen haha. Ik zing zo vals! Bovendien zal ik niet eens durven te zingen, mijn podiumangst is zo sterk. Wij moeten elk jaar zingen voor cijfer op school, en ik had een 7,5, want mijn podiumangst was zo erg dat ik met mijn armen over elkaar en mijn hoofd naar beneden stond te zingen omdat ik niet durfde te kijken. Ik was zo bang dat ze me uit gingen lachen! Ik val niet graag op, ik blijf liever uit het zicht. Schrijven is mijn passie, dus daar zal ik nooit mee stoppen. Ook al gaat dit helemaal over mij dan :P

Ik heb echt zin in het pizzafeestje dat Fleur gaat geven :) Het word vast kei-leuk! Pizza <3



Tag
Ik heb deze tag gelezen op de blog van Teske en deze tag is oorspronkelijk verzonnen door Judith en Maaike. Ik wilde deze tag graag invullen, dit is een van de leukste tags die ik tegen ben gekomen. Dus hier heb je de Create It Your Way Tag!

1. Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?
Oreo-geur, of de geur die je in je neus hebt als je door een bos loopt. Die tweede bestaat vast wel, over de eerste twijfel ik :P Ik denk dat ik zou gaan voor de Oreo geur. Oreo's ruiken zo lekker! Ik heb veel van die kaarsen nodig als ik ooit af wil komen van mijn veel te sterke Oreo verslaving :P
















2. Als je een kleur nagellak zou kunnen produceren, hoe zou die er dan uitzien?
Cherry Red, een kersenrode lipgloss kleur, die matcht bij de meeste kleurtjes lipgloss, en met een soort glans erin. Matchende dingetjes qua make-up zien er altijd leuk uit, vind ik. Ik zou hem dan ook zo laten produceren dat het lakje al dekt na een laag, en je niet 3 lagen over elkaar moet smeren. En met zo'n breed borsteltje en even sneldrogend als Essence Colour & Go nagellak. Ziet er vast mooi uit. Ik zou dat kleurtje zeker willen hebben. Hoogstwaarschijnlijk bestaat deze nagellak al, maar ja.

3. Als je een beauty product kon maken, waarvoor zou dat dan zijn?
Zoals jullie misschien al weten ben ik niet zo van de make-up, dus ik denk dat ik geen beauty product zou kunnen verzinnen dat niet bestaat. Ik skip deze vraag, sorry!

4. Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou het dan over gaan?
Ik schrijf dus al, en als ik een van mijn boeken uit zou geven zou ik er een uitgeven die ik samen met Lieve aan het schrijven ben. Ik kan niet te veel verraden Als je het wil volgen, kan dat op Wattpad maar het staat nu nog niet online, ik zet wel een linkje als het online staat. Het gaat over 2 beste vriendinnen, een van de twee is kampioen boksen en ze gaan voor haar laatste wedstrijd naar Londen. Maar dan... Al nieuwsgierig, haha, snap ik :P























5. Als je een film zou maken, wie zou daar dan in spelen en waar zou het over gaan?
Een film bij het boek natuurlijk. Ik weet niet. Ik vind Shailene Woodley een rol moet krijgen in de film. En Theo James :P. OW, en Lucy Hale. Hun zijn zo cool. Ik weet niet we ze dan zouden gaan spelen. Maar het zou vast een topfilm worden! Ik hoop dat het boek uberhaupt al uitgeefmogelijkheid zou krijgen, maar ik ben nog niet zo ervaren. Het zou wel erg cool zijn!

6. Als je een winkel mocht bedenken, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?
Vroeger wilde ik altijd een Italiaans sfeervol restaurantje managen :P Ik denk dat ik nu meer een winkel met kleding willen hebben. Het lijkt me ook wel leuk om iets met mode te doen. Maar ik ben meer van mening: Draag wat je leuk vind, of het in de mode is of niet! Misschien zelfontworpen, dat zou ook wel cool zijn. Een van mijn dromen is kleding ontwerpen, het probleem is dat ik het totaal niet kan!

7. Als je een robot zou maken, wat zou die dan kunnen?
Een huiswerkrobot! Haha. Ik vind nieuwe dingen leuk, maar ik haat huiswerk maken. Maar dan wel op de manier dat de robot het maakt en dat ik het dan ook echt begrijp. Anders zou ik nog zo veel vieren voor wiskunde gaan halen!

8. Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?
Een app zoals Pinterest. Dat je foto's kan 'pinnen' en dan op je borden kan plaatsen, zodat je hele borden kan maken vol met mode, celebrities, beauty en inspirerende quotes. I <3 Pinterest.

9. Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou het er uit zien, waar zou het leven, etc.
Ik ben zelf van mening dat je niet mag knoeien met de natuur!

Maar omdat deze vraag niet zo letterlijk is, zal ik gewoon een antwoord geven:

Ik vind die hele, dikke, knuffelige katten echt geweldig. Als het dan niet braakt of lange periodes zonder eten kan (ik vergeet soms zelfs om zelf te eten :P)... Het zou al aan het begin van haar leven een huisdier zijn en als je het te eten geeft, MOET het vis zijn.

10. Als je een superheld zou zijn, hoe zou je er dan uit zien en wat zou je dan kunnen?
Oke, iedereen heeft hier natuurlijk wel eens over nagedacht.
Ik denk dat ik zo'n lichtblauw pak zal hebben met een donkerdere blauwe cape.
Ik zou kunnen vliegen, hypnotiseren en helen :)

11. Als je een schoolvak zou mogen toevoegen, wat zou je dan willen leren?
In Amerika hebben ze een 'Creatief Schrijven' vak! Dat zou zo vet zijn hier in Nederland als keuzevak!























12. Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke zou dat dan zijn?
Een smaak die gemengd is met bijna alle zoete smaken, Het zou dan een beetje lichtroze zijn. Er zitten kleine stukjes cake in. Man, ik zou nooit meer een andere smaak kiezen!


13. Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou het dan naar smaken?
Geen idee! Haha. Mierzoet denk ik, maar toch met weinig zoetstoffen, calorieën en suiker. Ik weet dat dit onmogelijk is, maar het zou wel cool zijn.

14. Als je een Emoij zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?
Da ultimate NERD SMILEYY :)
















15. Als je je eigen droomhuis zou kunnen ontwerpen, hou zou die er dan uitzien, waar zou het staan, etc.
Het antwoord van Teske op deze vraag was erg leuk :) Het zou een vrijstaand huis zijn. Het zou heel strak ingericht zijn. Het moet een ruime woonkamer, keuken en tuin (inclusief zwembad) hebben. Een inloopkast, een slaapkamer met een groot hemelbed en een ruime badkamer inclusief een jacuzzi. Voor de rest heb ik niet veel eisen.

En, vonden jullie dit artikel leuk?
Laat een reactie achter! Ik vond de droomhuis-vraag het leukst! Willen jullie daar antwoord voor achterlaten? Ik ben echt benieuwd naar jullie droomhuizen!

Kusjes,

Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten