vrijdag 12 september 2014

Diary ~ Zara of Mae?

Hoi!

Gisteren had ik niks te doen. Ik startte mijn computer op en klikte op Google Chrome. Hij startte bij mijn startpagina, Symbaloo. Ik keek naar de vierkantjes. Ik dacht, naar welke website zal ik eens gaan. Toen viel me een blokje op. 'Blogger' stond er op dat blokje. Hé ja, dacht ik, hoe lang heb ik nou al niet meer geblogt. Huh! Het laatste bericht op 4 september! ISA, JIJ MOET ECHT EEN SCHEMA GAAN MAKEN OF ZO! JE STELT ME TELEUR MEID! Dus gisteren ging ik hyper de 'TMI Tag' invullen. Ik wilde eigenlijk gisteren al een Diary maken, maar ik was doodmoe. Dus geniet van deze nieuwe Diary!




























Deze dag was best succesvol.

De ochtend was niet zo leuk, Esmee deed erg irritant.
Ik probeerde zo snel mogelijk het huis uit te komen en propte al mijn yoghurt met cruesli snel in mijn mond. Opeens, maakte mijn moeder echt een domme grap, en papa en mama begonnen beiden te lachen. Ik moest lachen omdat hun moesten lachen en had helaas net een enorme hap met yoghurt en cruesli. Dat was een beetje een vies begin van de dag.

Op school een kleine discussie en veel huiswerk gehad, Dat was niet zo speciaal. Maar na school hadden ik en Fleur afgesproken om samen aan ons geschiedenisproject te beginnen en een beetje huiswerk voor maandag te maken. Helaas vond er een beetje miscommunicatie plaats en wist ik nog niet echt dat ze om 6 uur al moest basketballen. Hoe dan ook, we hebben gezellig gekletst, we zijn aan het geschiedenisproject gewerkt, hebben bestelde pizza gegeten van Domino's en daarna van die kleine brownies als toetje. Daarna nog wat huiswerk voor maandag gedaan. Het was erg gezellig.

Toen fietste ik terug naar huis. Thuis snapte mama door de miscommunicatie niet waarom ik zo vroeg was, maar vond ze het wel leuk dat ik vroeg was. Daarna heb ik naast die 2 stukken van de XXL Pizza bij Fleur ook nog een hele salami pizza gegeten, een handje sla en 3 komkommersushi's.

Nu lig ik op de bank The Voice of Holland te kijken, en Esmee en Hannah (mijn overbuurmeisje) zitten Monopoly te spelen.

Ik ben mede aan het nadenken over een verhaal wat Lieve gaat schrijven. Het is een verhaal waarin een personage gebaseerd is op mij. Ik mag verklappen dat de personage een vampier gaat worden. Maar ik twijfel toch tussen de namen Zara en Mae (de Amerikaanse uitspraak). Zara (dus zeg Zehrah) voor het stoere in de persoon, en Mae voor de zachtaardige kant in de persoon. Ik weet niet wat ik moet kiezen. Kunnen jullie helpen. O ja, als het verhaal begonnen is, zet ik wel een linkje in een blogpost. Het verhaal is wel in het Engels. Dus zet in de reactie welke naam ik moet kiezen!

Dat was deze dag wel een beetje,
xx Isa

Check de Facebook pagina!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten