donderdag 4 september 2014

Tag ~ This or that

Ik kon niet echt vinden van wie deze tag origineel komt, maar ik heb hem geplukt van Teskuh.nl. Ik vond hem zelf heel leuk, en ga ook niet te veel tijd verspillen aan geklets en ga hem gewoon invullen. Veel plezier met het lezen van deze tag.























Fashion

Spijkerbroek of Joggingspak omdat ik spijkerbroeken sws al erg comfortabel vind.
Lange mouwen of korte mouwen omdat korte mouwen lekker zomers zijn.
Jurken
 of rokken omdat ik niet echt houd van rokken, ik weet nooit welk shirt ik erop aan moet.
Streepjes of ruitjes, want streepjes hebben het gewoon :P.
Teenslippers of sandalen omdat ik teenslippers fijner vind zitten.
Sjaals of hoedjes omdat ik dus echt nooit hoeden draag.
Oorknopjes of oorhangers omdat ik hele mooie heb :P.
Kettingen 
of armbanden omdat armbanden steeds van je arm af zakken
Hakken of platte schoenen omdat ik niet erg lang op hakken kan lopen.
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen hier heb ik niet echt een reden voor.
Jasje of vest jasjes zien er zo fab uit!


Make-up

Een paar vragen laat ik weg, omdat ik die niet gebruik.
Blush of Bronzer omdat ik nooit bronzer heb aangeraakt.
Lipgloss of lipstick omdat lipstick misschien een beetje heftig is voor mijn leeftijd.
Eyeliner of mascara omdat ik mascara gewoon essentieel vind.
Neutraal of kleur omdat mijn make-up niet op hoeft te vallen.


Nagels

OPI of China Glaze Ik heb niet echt veel verschillende merken nagellak, maar OPI lijkt me fijner.
Lang of kort omdat lange nagels er mooier uit zien.
Acryl of natuurlijk ik heb niet precies een idee waarover dit gaat, maar ik kies natuurlijk.
Felgekleurd of donker omdat mijn nagels wel op mogen vallen.
Met nailart of zonder nailart omdat, ondanks ik niet zo goed ben met nail-art, ik het er wel ontzettend mooi uit vind zien.


Body

Parfum of Bodyspray omdat ik nooit echt bodyspray gebruik, maar ik parfum wel lekker vind soms.
Lotion of body butter omdat dat fijn uitsmeert.
Douchegel of zeep omdat ik altijd met douchegel douche
Lush of andere merken niet omdat ik Lush gebruik, maar het oogt wel als een erg goed merk.


Haar

Krullend of stijl omdat ik mooi, stijl haar heb.
Knot of paardenstaart omdat ik een paardenstaart nooit zo fijn vind zitten.
Schuifspeldjes of clipjes omdat schuifspeldjes gewoon niet werken.
Haarlak of gel omdat ik gel echt vies en plakkerig vind.
Lang of kort door mijn mooie lange lokken.
Licht of donker omdat ik houd van de kleur bruin, ik zou mijn haar nooit een ander kleur willen verven.
Lok of pony omdat ik geen pony heb.
Los of vast omdat mijn haar ontzettend klit en snel vet word als ik het los laat hangen.


Zomaar

Regen of zonneschijn wie niet?
Zomer of winter lekker warm en mijn verjaardagsseizoen.
Herfst of Lente omdat de natuur er dan mooi uitziet.
Chocolade of vanille omdat ik chocolade verslaafd ben.
Westen of oosten omdat dat me zo niet uit maakt :P


Oke, en dit was dan de This or That Tag.
Vonden jullie hem leuk?

xx Isa, die hier een uur aan gewerkt heeft speciaal voor jullie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten