vrijdag 12 december 2014

News ~ Decision

Hey,

Ik heb mijn beslissing gemaakt. Jep, nu al. Ik ga per 31 december beginnen met een schone lei. Ik ga een nieuwe blog beginnen. Ik vind het niet zo fijn dat deze blog zo vol staat met: 'Sorry!' Dus ik ga een nieuwe maken. De Facebook Community wordt een beetje gereset, zodat de likers wel blijven staan. Er komen vaste plaatsdagen, zodat er wat meer regelmaat komt. Een nieuwe blogachtergrond, zodat het net wat meer verschilt van deze. Ik wil de bloglink wel veranderen, maar ik weet niet echt een goede naam. Izzy's Diary misschien? Ik heb niet echt een bijnaam. Anders houd ik gewoon dezelfde. Mij maakt het niet uit!

Ik ga er al aan beginnen, ik kijk nog wel naar die naam. Hoe dan ook, ik wil verzekeren dat ik het heel wat professioneler aan ga pakken!

xx Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten